"VAFAN ÄR DU IFRÅN?"

nu är vi hemkommna från en lång dag i stan! vi åkte hemifrån med kvart i ett tåget och kom hem alldeles nyss. vi har gått, gått, gått och gått. hur jävla långt som helst! men det är alltid trevligt, malin måste ju passa på att kika runt i huvudstaden, inte varje dag hon är här. haha. och jag, ja.. jag får väl offra mig. haha! nejdå, det är alltid lika trevligt. trots att köpen blev rätt få idag, iallafall jämfört med förra gången hon var här. men men. några fynd hittade vi båda trots allt, jag en jacka och hon massa förhäxad grejer och en tröja! mysigt värre.

nu när vi satt på pendeltåget på väg hem satte sig två snubbar brevid oss. ena var full och glad och den andre mådde väl icke så bra, han var ju gamling så. haha. iallafall så börjar den unga snubben snacka med malin.

han - "du bha smsar hela tiden.."
hon - "ja det är väl klart"
han - "meh, mycket bättre att ringa ju. "
hon - "nej men jag smsar gratis"
han - "VAFAN ÄR DU IFRÅN?!"


hahah. lagom roligt sådär, men ja älskade sjäälis, det hörs var du kommer ifrån! gulligull på dig! haha.

nu ska vi väl äta om en stund och sen ska vi väl hitta på någonting trevligt. vi får se vad det blir. men ja, jag kanske skriver mera senare, det visar sig.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0