uäh.

idag är det ingen bra dag känner jag. känner mig bara trött och hängig och inte pepp på någonting alls. vill egentligen bara åka hem och lägga mig under täcket, glömma, slippa tänka.
men men, när sitter jag duktig som jag är i skolan och har journalistik. duttig emma! blä. jag kommer ingenstans på min watergate artikel, det står still. uäh. blä. suck, är det enda jag kan säga just nu.
får ta och kolla på alla vackra bilder från igår så kanske jag får ett litet leende på mina läppar. haha, dom är ju trots allt jävligt fina! vi är duktiga vi, denise!

igår kväll när jag skulle lägga över ljudboken till datorn för att sedan föra över den på mobilen, så fungerade det inte såklart. varför skulle de det? det är ju min vanliga tur vi snackar om.
får ta och lyssna på den ikväll eller i morgon, jag måste verkligen komma igång med skiten, nu, nu, nu. snart är det ju lov fan och då ska allting vara klart. AH panik!

nej, nu ska jag öppna watergate artikeln och strirra på det jag redan skrivit, mer än så lär det inte bli.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0