tired

det har varit en lång dag men nu är jag äntligen hemma. fan vad skönt. ihih. jag är så sinnesjukt trött alltså, ni anar inte. sista lektionen var engelska och den brukar alltid vara så otroligt seg, men inte idag inte. idag gick den faktiskt rätt fort, men jag antar att det var för att jag, thea, bella, emma och cicci satte oss i ett mysrum och läste högt och arbetade lite med texten vi fick. det gick jättebra måste jag säga! mycket skratt och disskutioner om diverse saker blev det också. haha. tack för att ni finns flickor! ni gör skolan bra.

såhär har min dag sett ut:

6.50 - vakna
7.45 - gå till tåget
8.00 - ta tåget till huddinge
8.27 - framme i huddinge, mötte denise och gick dit vi skulle
9.05 - klara och gick tillbaka till tåget
9.17 - ta tåget från huddinge till södra station
9.29 (?) - framme på södra station och började gå till slussen
10.05 - ta bussen från slussen till skolan
10.15 - framme i skolan, gick till journalistiken, var där i tio min sen virrade jag, bella, emma och victoria runt, åt även lunch nere på sushi & curry stället! mums tikka masala!
12.45 - projekt och företagande
14.20 - engelska
16.15- slutade
16.20 - bussen till slussen
16. 40 - tunnelbanan från slussen till bergshamra
17.04 - framme i bergshamra
17.07 - bussen hem

ja. kan ha lite fel på tidet och så, men whatever? ofta någon orkar läsa det där. inte ens jag orkar det! hahaha. men ändå, så var min dag. kul? mja. men nu är jag trött.

skriver mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0