this is how life's supposed to be

nu har jag precis kommit hem från min bror, eller nej, från att ha lämnat min älskling - malin hedberg - vid pendeltåget. idag när vi kom hem från hallstavik gick vi till mig åt lite pannkakor och sjöng högt som fan till anders! haha, sen begav vi oss till min bror och spelade en jävla massa guitar hero och ät pizza, och drack redbull. apmysigt <3 min storebror är den bästa i hela vida världen och så är det bara. men det måste ju vara för att han är släkt med mig? höh.

nu tänkte jag gå och ta mig ett varmt och skönt bad och bara relaxa lite, känner att det behövs. fryser som en gris också, så kokhett vatten att bada i skulle sitta fint!

bilder från gårdagen och idag kommer senare ikväll, efter jag badat!

i morgon är det halloweenfest som gäller och då jävlar! vill ni komma? ring mig! 0761648172

puss!


Kommentarer
Postat av: Denise

Varför är det alltid fest när jag inte kan vara med? :O

2008-10-30 @ 22:26:26
URL: http://turnar0und.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0