the show must go on

nu var dagen över och pheew vilken lättnad! struntade i engelska lektionen dock och det var väl lite halv kasst gjort, men fan. jag tar igen det veckan efter lovet istället. det blir skit bra!

medie kommunikationsprovet gick bra, godkänd blir jag absolut och mer än så kan jag inte kräva eller förvänta mig. jag och bella borde sitta vid samma bord jämt när vi var prov, ihih. tankeöverföring is the shit!

nu sitter jag här och äter nypoppade popcorn och dricker cola! måste snart städa, igen. jag säger ju att det blir stökigt direkt, fan! haha. jag borde lära mig att hålla ordning på grejer direkt, istället för att småstäda jämt. äsch, blä.

jag skriver mera senare, jag har tänkt skriva ett hejdundrans inlägg sen, so be prepared! höh.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0