tack & lov!

haha, nu är jag i skolan. jag tog åtta tåget ifrån ulriksdal och hoppade av i huddinge, mötte denise och promerade en bit. allting är finemang, jag har ingenting att oroa mig för och det känns jätteskönt. lättnad kan jag ju säga.

nu sitter jag i skolan  journalistik salen och ska snart börja skriva på min watergate uppgift. uhä. jag är trött och har ont i huvudet, redan! det är sämst! men men, får hoppas att det blir bättre efter operationen. annars..

jag tänkte äta nere vid sushi stället idag - mmm, tikka masala! fan vad hungrig jag är. haha. får drömma i en och en halv timme till, sen jävlar!

nej nu ska jag börja försöka skriva lite.
skriver mera sen.

puss!

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Ny design /(är på gång)/ - Nytt innehåll - Nya tankar

Nu behöver Söderlund just dina tankar om vad du tycker om blogginnehållet. Diskussionsinlägget kommer ut dagligen och senaste tiden så har vi snackat om fildelning, men även om hur skrämmande det är att många svenska tjejer idag strävar efter att bli en så kallad "Barbie". Sexsnack är även en stor del i bloggens upplägg. Kort och gott så behöver Söderlund nu läsarnas uppoffrande till att dela med sig av just sina tankar om hur det ska se ut i fortsättningen och just dina tankar är minst lika viktiga som alla andras. Allt detta för att alla ska trivas på bloggen. Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig Onsdag!

2008-10-09 @ 10:35:35
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0