tack denise <3

nu kom jag precis hem! åkte hemifrån klockan 8 i morse, så dagen har varit rätt lång, men väldigt, väldigt bra! skolan dock var jävligt onödig. på naturkunskapen fick vi massa instuderingsfrågor. jag och bella jobbade i och för sig på jävligt duktigt, så det kan man väl inte kalla onödigt.. men sedan hade vi mediekunskap och skulle bara plugga till provet vi har nästa vecka, och ah. ingen gjorde någonting i princip, onödigt!

sen åkte jag till stadion och mötte upp denise. vi gick till humle gården och började fota! fyfan vad roligt det var! otroligt roligt att stå framför kameran och bakom kameran. åhåhåh. är alldeles exalterad över att se bilderna, tror vi tog ungefär 1500 bilder. haha. UNDERBART! tack denise - JAG ÄLSKAR DIG och fan, jag önskar att jag var lagt åt det hållet så du och jag kunde gifta oss. du är så jävla snygg och bäst min vän. <3

jag ska äta nu, och sen börjar mixtra med bilderna! OJOJOJ!

puss!

Kommentarer
Postat av: Denise

Vadå ska inte vi gifta oss på riktigt? :O

2008-10-14 @ 18:37:03
URL: http://turnar0und.blogg.se/
Postat av: Sara

Ouf, lägg up bilderna här sen ^^

2008-10-14 @ 19:41:01
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0