suck, pust & stön

nu, finally, är jag hemma. bara typ tio timmar senare, ganska exakt faktiskt för jag gick hemifrån 07.30 i morse, och kom hem nu, 17.30 - fyfan! men det känns alltid lika bra på torsdagar, man är alltid lika stolt över sig själv som hållt ut och pluggat som en toke hela dagen.

första lektionen var journalistik och då pluggade jag på iallafall första timmen haha. lars läste igenom min nästan fyra sidor långa watergate artikel och gav mig lite förslag på vad jag ska ändra och så, så nu ska hela skrivas om och bli grymt bra! mycket roligare att arbeta mycket med en artikel istället för att skriva flera stycken som bara blir halvbra.

jag, bella och emma åkte till nacka forum och käkade samt gick runt i lite affärer, det är massa rea där eftersom de flesta affärerna ska flytta. det börjar bli jättefint där nu, efter ombyggnaden. dom är dock inte klara, men snart så! 
vi åt iallafall thai mat, grymt gott! men jävligt starkt var det, haha. till och med så bellow mcfellow tyckte det, då är det illa! haha.

eftermiddagen spenderades med en PoF (projekt och företagande) lektion och sedan engelska hela eftermiddagen ända till halv fem, suck och stön. men trots huvudvärken och stressen överlevde jag (vi) och nu sitter jag här, äntligen hemma. haha. snart ska jag dock börja pluggandet igen.. hade tänkt skriva klart loggarna till svenskan, och sedan blir det middag! bror fyller år idag, så grattis grattis grattis broder min på 22-årsdagen <3

uppdaterar senare om blogg.se vill funka. fittsida. (jag älskar dig ändå)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0