some people live, some people die

godmorgon! nu har jag duschat, fönat håret och fixat mig. haha, är ute i god tid som vanligt. ska inte gå förrens tjugo över ungefär, men men. skönt att inte stressa till döds.

fick ett sms av sjäälis i morse och *trumvirvel* .. wee hon kommer ikväll <3 eller ikväll och ikväll, halv fem landar planet på bromma flygplats! helt underbart. vad vi ska hitta på ikväll dock vet jag inte, men det visar sig. kanske bara kollar film eller så, eftersom hon inte mår 100%igt bra, och jag får lov att säga att det gör inte jag heller. jag skulle nog behöva vila i någon dag, eller tre hundra.

<3


nej, nu ska jag gå och svepa en iskall redbull så man kanske vaknar någongång.

later pep's <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0