sjäälis <3 sjäälis

jävlar vad dagen har gått fort! jag åkte till skolan vid elva tiden, hade svenska, sen historia och därefter åkte jag med bella, cicci och victoria till centralen en snabbis. haha, såg adam tensta som cicci så gärna ville. höh. sen begav jag mig mot bromma flygplats för att vänta på malin! var där tidigt men fördrev tiden med att prata med malin (hedberg) i telefon. det var mysigt, längesen vi pratade känns det som.

iallafall, när vi väntade på bussen vid flygplatsen så ringde jag till mamma och trevligttrevligt vi slapp vänta ute i kylan på bussen, för de var alldeles i närheten, så vi fick skjuts!
vi åkte hem, gjorde allmänt ingenting, sedan åt vi och vid halv åtta åkte vi in till stan. tog med stativ och våra supersexiga kameror. tåg pendeltåget till södra station och där gick vi götgatsbacken ner till slussen, fotade lite här och lite där. sen träffade vi massa konstiga fulla snubbar också! en snubbe var väldigt orolig för han var redan jättefull och skulle på en dejt. han önskade oss en trevlig tjej! hahaha, host, trevlig kväll heter det lilla gubben.

vi köpte godis och sedan åkte vi hem. nu har vi suttit här och gjort massa skojs en stund och äsch! nu ska vi lägga oss och glo på någon film och svulla, det blir trevligt.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0