sightseeing

nu kom jag hem för ungefär tio minuter sen! hann inte skriva innan jag stack, som jag sa att jag skulle. men jag drog iallafall iväg till min bror vid sju tiden och hjälpte honom med att mecka ihop hans nya soffa! asfin är den verkligen, passar som handen i handsken i hans lägenhet.
sen tog jag halv nio tåget till stockholms södra där jag mötte bella och carro! sedan gick vi till bion där och skulle kolla om det fanns biljetter till patrik 1,5. men icke! det finns fan aldrig platser till den, suck! jag vill se, jag vill se, jag vill se!
men men. vi drog oss vidare och punda runt lite (så som bella alltid säger!) gick bland annat från medis till slussen till donken, gick på toa, tog tuben till centralen och därifrån gick vi till odenplan! lång kvällspromenad med trevligt sällskap. det klagar man absolut inte på.
vi fick fika av några kristna på vägen, såg några som höll på att elda upp ett träd, osv. det var mycket trevligt, så det tackar jag er för tjejer! pussinuss!

jag är helt slut, så tror jag ska gå och lägga mig och se på någon film eller så snart! det visar sig, hör av mig i morgon!

<3 <3


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0