she't got style

pust & stön är det enda som passar att inleda detta blogginlägg med! fan vad trött & seg jag är. jag gick ifrån datorn vid halv två igår, la mig i sängen, kollade klart på morden i midsomer - blev ändå inte trött så kunde ändå inte somna. så då satte jag på tvn, kollade på en asbra film som slutade tio över fyra. sen la jag mig och stirrade upp i taket och ah. jag antar att jag somnade vid fem tiden någongång, blä! jag som skulle vara utvilad så jag orkar plugga gärnet idag, men nejnej. äsch, plugga får jag ju göra i vilket fall som helst. skiten måste bli klar..

nu sitter jag och lyssnar på nevershoutnever! - så sjukt jävla bra! konstig musik = bra musik! yä! haha. nej fan, nu ska jag strax gå en liten promenad med vovven min. ska bara klä på mig lite kläder och så. uppdaterar senare!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0