save you

You sing that you're in love, but tell me what you're hiding
You sing everything is fine, but i can see youâ´re lying
Isn't he there for you to pick you up when youâ´re down
To love and praise you
You sing life's complicated, genetics and what's right
You sing life's devastated, it never seems you fine
Cause all you ever needed was someone who'd stand by your side
So i wanna save you, i will rescue you

Cause when the clouds are over
Rain is pouring and everything will start
I'll be your crying shoulder
When it's over, i lift you up
And when there's no one else would take your part
And shelter you from hart
I will save you, i will rescue you
I will save you

You sing that love is something, it never takes a side
You sing you'll be left alone, if you don't stay by his side
I will be there for you, when no one else will be around
I will save you, i will rescue you

Cause when the clouds are over
Rain is pouring and everything will start
Iâ´ll be your crying shoulder
When it's over, i lift you up
And when there's no one else would take your part
And shelter you from hart
I will save you, i will rescue you

When you feel your world is sinking
Everything will exhaust
I was meant to the bottom of the sea
To pick you up
When you seem to have lost your faith
I'll be your sun, your guiding star
And you know
Girl you should know

Cause when the clouds are over
Rain is pouring and everything will start
Iâ´ll be your crying shoulder
When it's over, i lift you up
Cause when there's no one else would take your part
And shelter you from hart
I will save you, i will rescue you

Cause when the clouds are over
Rain is pouring and everything will start
Iâ´ll be your crying shoulder
When it's over, i lift you up
And when there's no one else would take your part
To shelter you from hart
I will save you, i will rescue you
I will save you
Save you



youdontevenknow to RATLEG 29 okt, 00:37
och det är precis vad du har gjort malin! när jag lämnade c, fanns du där redan samma dag för att hålla min hand. vi gick igenom den hittills svåraste tiden i våra liv tillsammans, samtidigt, samma dagar. du andades istället för mig när jag inte fick någon luft och jag gjorde detsamma för dig. du räddade mig från att falla ännu längre ner än var jag redan var och med ditt stöd kunde jag följa mitt hjärtas väg. du gör mig så stark och så modig, för jag vet att även fast jag gör fel, finns du där och stöttar mig genom det tills jag kommit upp på fötterna igen. jag hade aldrig klarat av motgångarna utan dig, speciellt inte denna.

vi har våra stunder då vi tjafsar och bråkar, men efter varje gång kommer vi närmre varandra. du tänker som jag, du är som jag. vi är ett. när jag är tillsammans med dig är jag mig själv till hundra procent. tänk på allt vi gjort och ständigt gör tillsammans? jag kan inte komma på en endaste sak jag döljer för dig. ingenting.

jag älskar dig och jag tänker inte ta ett enda steg utan dig i livet, bara så du är förberedd på det. jag tänker kämpa in i sista sekunden ifall det kommer att hända. jag tänker inte förlora dig.

save you - anders johansson <3

RATLEG to youdontevenknow 29 okt, 00:46
vi pratade om låten innan. vi pratade om hur osäkra vi var i de förhållanderna vi båda hade och att vi egentligen inte ville. men när den dagen kom krossades vi. vi var förstörda, chockade, rädda för att kunna gå vidare utan att ha någons hand i våran. men vi slog till det, med ett sånt hårt slag att vi fortfarande sitter här idag. och jag kan inte förklara hur tacksam jag är för att du tog emot mig. för att du inte lämnade mig ensam med min smärta trots att du redan hade din egen att bära på. ditt hus stod öppet och jag kan aldrig förklara hur tacksam jag faktiskt är för det. till och med din mamma fanns där och övertygade mig vilken idiot jag var som faktiskt kände mig ledsen. han var ju absolut ingenting att ha när han betedde sig som en 4 åring. jag känner mig så jävla trygg i ditt sällskap för jag vet att om jag behöver gråta så kan jag gråta, jag behöver aldrig någonsin sitta och hålla det inom mig. och behöver jag skratta så skrattar jag för jag vet att du alltid finns där för mig. i vårt och torrt. i nöd och lust. vi är faktiskt som ett gift par, för vi kan hantera varandras känslor så pass bra. det spelar ingen roll vad det handlar om, är jag ledsen är du ledsen med mig. är du ledsen så gråter jag med dig. vi är som piff och puff, som ed edd och eddy. jag kan inte förklara hur tacksam jag är, jag vill bara skrika ut tack men det är inte tillräckligt. att du följer med mid och delar min högsta dröm med mig är också ofattbart. jag vet inte vad jag ska säga, annat än att vi ska ha det riktigt jävla underbart i england. de ska slå allt. och vi ska aldrig, någonsin, komma in i ett förhållande där vi mår så pass dåligt som vi faktiskt gjorde då. vi förtjänar det inte, inte för en fucking sekund. jag tillåter dig, aldrig någonsin att komma in i sådant skit igen. vi måste ha någon som kan hantera oss, som vet hur man gör för att visa att man bryr sig och inte bara säga det. den dagen du säger upp vänskapen med mig bryter jag in dig i ditt him. precis som en viss annan nämde att ahn skulle. men jag gör det, på riktigt. för jag kan verkligen inte stå ut utan dig vid min sida. jag behöver dig för att kunna andas. och uppkommer det någongång något problem så vet du var jag bor. och jag vet vart du bor, säg bara till och jag kommer på en gång. jag älskar dig så jävla mycket och jag står inte ut att låta dig genomgå sådant skit igen. right?

thats what friendship is all about.


<3
jag älskar dig så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: mulin

JAG ÄLSKAR DIG :D

2008-10-29 @ 01:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0