så var vi på 66 mils avstånd igen!

jag kom hem för inte speciellt längesen och nu sitter jag här ensam i mitt rum och har precis duschat. tomt är det nu när sjäälis har åkt hem. blä.

vi vaknade av att klockan ringde åtta i morse, sedan åt vi lite frulle och sedan bar vi oss iväg mot bromma flygplats. där var det "hejhej, ses om ett år eller något!" suck.. det är verkligen lika tråkigt varje gång. tycker att det är helt otroligt att det ska behöva vara 66 mil mellan någon man tycker om så mycket och har så jävla roligt tillsammans med! urk, men vad ska man göra? jag är glad att jag har en sådan fin vän vid min sida ändå, trots avståndet. 


jag kan inte göra annat än att tacka för en jättetrevlig helg, sjäälis! i'll never leave your side. <3


idag tror jag inte att det händer så speciellt mycket,.. men jag är inte på topp, så jag klagar inte, haha. men man vet dock aldrig vad som händer, men det lär visa sig.

nej nu ska jag klä på mig lite och sen göra nudlar! mums.
bilder och så kommer senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0