point of view

jaha. så var jag här igen då. idag har det inte blivit något bloggande alls men dagen har varit fullspäckad. jävligt skönt att dagen är över!
i morse hann jag inte skriva för jag hade kollat fel buss och skit på sl. och jag ställer alltid väckarklockan efter tiden när bussen går, så allting blev megakrångligt. hade en kvart på mig att göra mig i ordning men jag hann trots alls. haha. tack och lov.
på journalistiken kollade vi dock bara på film -  "alla presidentens män" hette den och den var rätt bra faktiskt, men jag orkar och tänker dock inte förklara vad den handlade om. det får ni ta reda på själva om ni är intresserade. haha!

efter lunchen hade vi redovisning i projekt och företagande och ja, det gick väl som det gick. kan absolut inte säga att det gick dåligt, för det gjorde det inte. äsch, jag orkar inte fundera mer på det, - det gick bra. punkt slut! snygg var broschyren iallafall! hahah.
efter redovisningen hade vi prov, eller prov och prov - glosförhör i engelska och det gick faktiskt jävligt bra, skrev fel på två stycken, men vg blir det nog. tihi. det kan jag inte vara missnöjd med!

slutade halv fem och då bar det iväg hemåt. tog centralen bussen från nacka strand, det var härligt. älskar att åka buss! haha.
<3

åt typ största portionen spagetti och köttfärsås någonsin när jag kom hem. men jag var stört hungrig. längesen jag kände den hungern. jag höll dock på att spy efteråt, men det är en annan historia för ett annat tillfälle. haha!

för tjugo minuter sen kom jag och molly in, vi gick kvällsprominixen med vovven - sötnos. det var skönt faktiskt. hade tjock jacka och vantar på mig - då överlever man! iih.

nu ska vi fortsätta titta på idol.
skriver kanske mer senare om jag inte däckar av utmattning innan dess.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0