pleeeease staaaay yooouung

sugarplum fairy spelas på högsta nivå inifrån mitt rum, och här sitter jag och försöker plugga i köket. haha! nu har jag kommit en liten bit på artikeln om watergate iallafall. alltid en början, och man måste ju börja någonstans?

rambo är så jävla söt. jag vet inte hur många gånger jag kan säga det och har sagt det. men han är så jävla sötast. vi ska gifta oss, bara så att alla vet. vi skiter faktiskt i om det är lagligt eller olagligt, för kärlek är kärlek. visst vovven? blinkblink.
han ligger ute i en stor och skön stol på uteplatsen, i solen. fan vad charmig han ser ut, konstigt. han är ju charmig? ihih. min bebis punkt.

jag vet inte hur mycket coca cola jag dricker om dagen alltså.alldeles för mycket. glas efter glas efter glas. gud vad hälsosamt, inte! måste ringa och be mamma köpa redbull påvägen hem också. haha! min diet = cola, redbull och annat onyttigt. äh. man lever bara en gång.

nu tänkte jag skriva vidare lite till innan jag kommer balla ur totalt.

over 'n out

Kommentarer
Postat av: Liz

snart ses vi! =D och då ska vi prova sexiga kläder och leka modeller. fan vad jag längtar!

2008-10-08 @ 16:07:00
URL: http://metrobloggen.se/dublinbaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0