nothin' else matters

nu har jag varit ute med vovvilutten, som förövrigt är en plåga att gå ut med nu. någon tik i området som löper, aaah! han ska in i buskarna och tydligen tycker han att jag ska följa med? äh, dumstrut, jag ger fan igen någondag. haha. det kan jag lova! höh. mötte molly på vägen också, så fick sällskap en bit. trevligt, trevligt.

jag måste sätta igång med pluggandet nu, tyvärr. suck. jag har verkligen ingen som helst ork, men det är väl bara att bita ihop, tuta och köra!

- historia skrivningen
- engelska prov
- skriva sista läsloggen i svenskan
- medie kommunikationsprov


ja. det är ju lite att göra, men det går nog fint om jag bara tar ur tummen ur arslet och gör det jag ska. brukar dock inte gå så bra, men ah. nej. fan. haha. nu kan jag inte skriva heller.

jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0