never thought I'd say that it's alright

kvällen har sprungit förbi som vanligt.. det är helt konstigt, man hinner fan inte med allt. tiden rinner iväg. först sitter man här vid åtta-nio tiden och inte har någon aning om vad man ska göra, och tycker allt är trist. men sen gör man någonting så wips är klockan över ett. haha.
jag fick något jävla ryck och ville fota, så det är det jag har gjort de senaste tre timmarna. haha. först tände jag 15 stycken ljus (för att vara exakt) och sedan satte jag på sugarplum fairy's nya album och då jävlar blev jag på fotohumör. och jävlar vad bra albumet är! helt förälskad i alla låtar.
anyway, jag började fota ljusen och lite sisådär och sen blev jag lika kreativ som vanligt. haha. nejdå. bara nästan, eller något.
lite trist bara att jag alltid kör i samma "tema" typ bara, eller vad man ska säga. men strunt samma, jag kanske kommer på något nytt snart. jag måste säga att jag är väldigt nöjd med flera av bilderna, så jag tänker faktiskt slänga upp några! kommentera mer än gärna! vill veta vad ni tycker!

nu tänkte jag faktiskt ta en alvedon och sedan krypa ned i sängen. är helt slut och har ont överallt, framför allt i ögat, ryggen och halsen. blä. något är ju fel. frågan är bara vad! usch.

<3<3<3<3<3<3 
<3<3<3

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0