more pics

<3 <3 <3 <3 <3


jag saknar drömmen vi delade förr, denise. drömmen om att få sjunga, spela in en skiva, visa vad både du & jag kan. framförallt hur bra vi kunde tillsammans. jag saknar alla stunder vi stått och spelat in våra ljuvliga stämmor och skrattat åt hur falskt det ibland har låtit och de gånger då vi båda fått gåshud på armarna för att vi faktiskt kan sjunga. kommer du ihåg klippet där vi sjöng you raise me up? när det faktiskt lät bra, det var vackert, man blev rörd. åh vad jag saknar våran tid. då det var du & jag mot allt. jag vill bara spola tillbaka tiden och vara tillbaka där på ruta ett. jag saknar oss, min vän.

<3
 

Kommentarer
Postat av: denise

Precis det där tänkte jag häromdagen! Exakt samma; hur jag saknar när vi sjöng å så men framförallt hur jag saknar vad vi hade då liksom, när det var du och jag mot alla <3

2008-10-17 @ 10:19:47
URL: http://turnar0und.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0