love's turning into boredom

jag har knarkat sugarplum fairy's nya platta hela dagen! jättebra är den verkligen. ni kan ju alltid kolla in min sida på lastfm. hih.

jag trodde att det skulle bli ännu en hemma kväll idag, men icke. jag orkar inte sitta här och tänka. känna ensamheten, känna smärtan av att inte ha något av de mest värdafulla kvar.

vissa människor, några av mina såkallade vänner, har jag tätt intill hjärtat. och det är självklart, de man älskar mest förvarar man på ett säkert ställe.
men varför tar jag inte bort och slänger iväg de vännerna, som sviker gång på gång och som bara skapar en skarp smärta i bröstet på mig?
jag förstår inte att det ska vara så svårt att radera någonting i livet som gör en så illa.

äh, nu ska jag och hedberg dra bort från skiten för en stund. vi åker till min mormors lägenhet som står tom i djursholm. vad vi ska göra där är en bra fråga. jag vill gråta, se på my little ponny och vara cp med min älskling. (vi är jävligt bra på det får jag lov att säga. vi gråter - så vi skrattar åt det patetiska, skrattar så vi gråter åt det underbara)

<3


jag finns på mobilen. ni kan ju ringa eller smsa om ni nu ens bryr er, vilket jag antar att ni inte gör.

skriver mer i morgon bitti när jag kommer hem, runt 8.00 om jag inte däckar i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0