LONDON 25 NOVEMBER - 29 NOVEMBER

WOHO! nu är flyget och mcfly biljetterna bokade och betalade! i morgon ska jag se till att boka vandrarhemmet också, men som tur är betalar man det när man kommer fram och checkar in. woho! fan vad pepp jag är! haha. vi kommer ha det så grymt jävla roligt, jag får verkligen lyckorus när jag tänker på det! haha. iih!

som jag skrev till bella - nu får vi se till att plugga på engelska glosorna extra, extra mycket tills i morgon, hahah. så vårat ordförråd blir större så vi kan prata fint och bra när vi åker. haha! vi får väl se hur det går med den saken, jag återkommer om det i morgon. hih.

som jag skrev för något inlägg sen så skulle jag ta ett supervarmt och skönt bad med tända ljus - och det gjorde jag också! sjukt mysigt. passade på att plugga på engelska glosorna lite då också, men det gick väl sådär. haha. vill bara ligga där och njuta. fan vad underbart det är att bada! bäst. <3


<3
 <3


usch usch, det passade väldigt bra med ett varmt bad om man tänker på vilket tråkigt väder det varit hela dagen! när jag gick från bella & cafét för att gå mot pendeln så var mina fötter dyngsura redan efter jag gått typ tio meter på drottninggatan. vattenpölar och vatten överallt! fyfan. haha i och för sig är mina skor typ helt överdrivet trasiga men ändå. fan vad det regnade! jag lovar det var inte bara fötterna jag var blöt om. jackan och jeansen var även dem blöta. blä. jag hatar regn, ge mig sommar och sol. nu nu nu.


<3
 <3 


nu ska jag nog avrunda innan alla de som läser (typ ingen? haha) somnar totalt. ska nog lägga mig i sängen strax och försöka plugga på engelska skiten några sista gånger och sen försöka sova i lagom tid ikväll. haha LYCKA TILL - det kommer inte gå. men ändå. låtsas kan man alltid göra.

jag skriver mera i morgon!

denise - jag saknar dig jättemycket! se till att bli frisk nu så vi kan ut och fota sönder världen. <3

puss!  


Kommentarer
Postat av: Denise

Jaaaag läser! :D

Ja jag ska bli frisk nu, nu är jag ju typ bara förkyld men inte dålig.. Eller vad man nu ska säga :P Så snart tycker jag :D

Saknar dig också!! pusspuss<3

2008-10-01 @ 22:40:44
URL: http://turnar0und.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0