jaha

jag har inga bra rubriker på lager längre har jag upptäckt. det är trist som fan. haha. 

wellwell, jag kom hem för ungefär en halvtimme sen. dagen har gått väldigt bra och faktiskt hyffsat fort, trots svenskan och historian. tycker att jag börjar få igång historia skiten nu, så får hoppas på att hemskrivningen går bra. har mina små funderingar om vad jag ska skriva om. ihih. men det visar sig, nu är det helg så jag orkar inte tänka mer på det. haha.

ikväll, ungefär vid åtta tiden ska jag iväg till johanna på fest, med bella och malin. jag ser verkligen fram emot det, även fast jag är helt slutkörd i hela kroppen. haha. vafan! man lever bara en gång eller hur? "klart ni ska ut, ni är ju unga. ta vara på tiden", som anders - historia läraren - sa. haha. så sant, så sant.
men iallafall det ska bli jättetrevligt.

nu ska jag gå och ta någonting att dricka och sen antagligen äta middag om en stund. sen vid sjutiden någongång åker jag väl. kanske skriver ett litet inlägg till innan dess.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0