im workin' it out

nu har jag suttit och pillat med en bild till historia skrivningen i cirka två timmar! är helt slut i huvudet och ändå inte helt nöjd med resultatet. fan, att man aldrig kan få bli nöjd? jag hatar att vara så himla petig. men men, nu orkar jag inte med skiten mer ikväll iallafall, får bli mer i morgon isåfall om jag inte tar den som den är.

funderar faktiskt starkt på att lägga mig och glo på tv redan nu, haha, klockan är ju fan inte ens tio. men jag ska upp tidigt i morgon, så lite sömn vore trevligt. haha, vi får se hur det går med den saken.. lär väl fastna här som vanligt.

skriver mera i morgon när jag vaknar, om jag hinner!

puss&natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0