i'm trying really hard

jag har så mycket jag vill skriva just nu. så mycket att jag inte får ut ett enda ord som jag vill. så jag lämnar det och hoppas att samma tankar dyker upp en annan dag, för jag vill verkligen få ut det.

kvällen har iallafall varit jättetrevlig! jag mötte bella & carro på centralen vid åttatiden och sedan for vi iväg till gröndal där det var fest. väldigt mycket folk i en väldigt liten och trång lägenhet men trevligt var det ändå, blev dock lite småkaos där på slutet, men lite överraskningar hit och dit skadar ju aldrig! haha. vi drog iallafall därifrån rätt tidigt och begav oss in mot medis, käkade på donken där och vi även träffade på en väldigt märklig tant. hon kallade oss småfittor och allt möjligt. herregud lilla tantisen. det roligaste var dock när jag tog upp min mobil och skulle ringa ett samtal, då tar kärringen handen mot sitt öra som att den var en telefon och började snacka i den. "jag kommer tillbaka till vaxholm snart, där bor jag ju! ja det är ju stormigt på havet här. sydost vind, vågor.. *tyst lång stund* jag återkommer senare" - hahaha. sjukt rolig tant, men småfittor var nog det roligaste. vilka människor det finns alltså.. det är ju dock dom som gör ens dag ibland! så tack surkärring för ett väldigt gott skratt! tack för en trevlig kväll, brudar. ni gör mig glad. dont worry be happy, det är det bästa man kan göra.

nu ska jag bädda ner mig under mina två mysiga täcken och slappna av. känner att jag behöver det. kom och håll sällskap? och föresten, vad är det för tönt som kommenterar anonymt? det stör mig.

skriver i morgon.

puss & natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0