im tired since last nigh and im trying to do things right

jag har jättemegahypertråkigt och det är tråkigt. jag vet inte vad jag ska göra, känns som att jag har så mycket att göra, men ändå finns det ingenting jag kan göra. varför glömde jag alla historia papper i skolan? idiot på mig. annars hade jag satt igång med skrivningen som är på hela sex a4 sidor. aja. får sitta hela nästa vecka och i morgon ska jag och bella köra stenhårt! äsch, så mycket och göra har jag väl inte. nejnej! visst. suck, jag får panik och bara rycker i hela kroppen
när jag tänker på det.

det är så otroligt frustrerande att skolan lägger allt på en gång. ena månaden har vi ingenting att göra, och då menar jag ingenting, andra månaden så kommer allt, alla prov och alla inlämningsuppgifter. det funkar fan inte att ha det så - man stressar fan ihjäl sig. aja, jag antar att det bara är att kämpa på och göra det bästa av det. får tänka på hur skönt det kommer vara när den veckan är slut och vi har lov! *försöker se det positivt*

jag tänkte strax gå och ta en dusch och sen vettefan vad som händer. nästan så jag skulle kunna gå och lägga mig alltså, men fan det är tråkigt. jag vill ha roligt, skratta och vara glad. men ah.. det kommer väl en annan dag, eller i en annan världshistoria.

kanske ska ta och rita lite senare, det var ju faktiskt ett tag sen nu, om man inte räknar idag på dagens PoF lektion. haha! skall bara hitta något som inspirierar mig, så jag har något att rita också.. men det löser sig. om jag nu orkar rita överhuvudtaget.

jag skriver mera senare då, och förlåt för inläggen den senaste dagarna, jag vet att jag är tråkig och att det inte händer någonting roligt i mitt liv. men det kanske kommer? who knows.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0