im not cryin', i just got something in my eye

nu är det väl snart dags att bädda ner sig i sängen, igen. det känns som att dagarna bara susar förbi och att man hinner inte med alls. ingenting vettigt händer det heller, men ändå lyckas tiden springa förbi. värdelöst är vad det är. morgondagen lär väl bli likadan eftersom jag är ledig. suck. en himla massa plugg, sova och göra absolut ingenting. usch vad värdelöst allting känns ibland.. suck.

tänkte sätta på morden i midsomer och lägga mig snart, som sagt. jag började kolla på den i går, men somnade som vanligt mitt i, så nu kanske jag kan se klart på den, om jag inte däckar direkt. haha. men det tvekar jag på, sov fan 12 timmar inatt.

äh, skriver mera i morgon och uppdaterar er om mitt sanslöst trista liv.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0