i'll be ok

nu har jag varit och lämnat älskling ett och älskling två vid pendeltåget. vi såg ju som sagt film igår och det blev "shrooms". den var faktiskt jättebra, jävligt äcklig emellanåt men det är ju det som är meningen med skräck så det var bara jävligt najs.
tack för att ni finns! livet hade blivit jävligt tråkigt och hårt utan er. <3

<3


idag har jag ingen aning om vad som händer. jag är ju ledig i morgon, så då jävlar ska jag sova ut hade jag tänkt. men tänkte ändå att jag ska åka en sväng till skolan för att hämta en ljudbok i receptionen, glömde den i fredags. suck. men om jag åker kan jag passa på att köpa lunch också, eller ah lär bli typ 4 energi drycker men ändå. mums! haha. vi får se hur det blir med den saken i morgon, när jag vaknar.

jag uppdaterar lite senare. nu ska jag städa, dansa och sjunga för fullt. asnajs! jag är ju ensam hemma *blinkblink*

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0