if you just knew, what would you do?

uäh, nu har jag precis ätit middag. makaroner och köttbullar blev det, oj vad gott. inte. usch, hatar det. så jävla uttjatat och tråkigt. jaja, det slank ner. haha.
samtidigt som jag satt och åt fick jag sällskap av nora och linnéa, mina söta grannungar. alltid lika mysigt att kramas lite med linnea, haha. jag är hennes bästis, så de så! fyra år och så jävla duktig på allt. jag är imponerad faktiskt. haha. såg på bolibompa också, ojoj vad spännande det var att se när dom gjorde näverfjärillar och drack björksaft. jättejätteintressant! pff.

nu tänkte jag gå och ta ett varmt och skönt bad, med massa tända ljus. mysigare kan det inte bli, eller vad säger ni? sällskap skulle ju dock inte skada, men det är inte ens en möjlighet just nu, så varför ens tänka på det. jag kan ha mysigt med mig själv också, så de så. tolka det hur ni vill. haha.

bye for now
<3

Kommentarer
Postat av: Sara

"jag kan ha mysigt med mig själv också, så de så. tolka det hur ni vill. haha."



HAHAHAHHAA

2008-10-13 @ 23:01:10
URL: http://sannerfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0