great night

hann inte skriva ett inlägg igår innan jag stack, men jag tog iallafall pendeltåget vid åttatiden från ulriksdal, mötte bella på centralen och sedan åkte vi till spånga - till johanna och festen!

det hände sjukt mycket saker under kvällen, både bra och dåliga, roliga och tråkiga. sofie ringde och sedan kom hon och två kompisar förbi en sväng, mycket trevligt, - sen mötte vi även malin vid spånga station och begav oss sedan tillbaka! vi spelade lite ölspel och rökte vattenpipa - verkligen aschill var det.
det blev även många skrattattacker och det var väldigt välbehövligt - tack för det älsklingar! haha. det blev även jävligt många skrattanfall i badrummet och i badkaret. tror vi spenderade halva kvällen där, mycket trevligt får jag lov att säga. assexiga bilder togs det också. HAHA. bjuder på några:


<3
 <3 <3 
<3 <3


under en av våra underbart roliga kisspauser då jag, johanna, malin och bella var inne på toan, så kraschade kvällen ihop, typ. några hade suttit typ sju pers på en av stolarna ute på uteplatsen så den brakade ihop, samtidigt som den brakade så höll någon i bellas vattenpipa så den kraschade ner i marken och blev till tusen bitar.. fan att det alltid ska hända någonting. vi fick som tur var, pengar av de flesta som var där, men tyvärr sprang några fega jävlar iväg. jag blir så trött på folk som inte vågar stå för vad de gjort. att det ska vara så svårt att vara ärlig och erkänna sina misstag? jag förstår det verkligen inte.

vi körde iallafall iväg allt folk efter det. vi städade och fixade lite och sedan åt vi massa. HAHA jag och bella åt tortilini till förrätt och sedan delade vi alla på en pizza! fan vad gott det var. haha. ja sen, någongång vid halv fem tiden däckade vi allihopa efter några godnattsagor och efter mitt och malins porrsnack. man måste ju öva på stönandet, eller hur? haha.

tack som fan för en trevlig kväll bella, johanna och malin. jag älskar er så jävla mycket, ni anar inte! jag passar så jävla bra ihop med er, vi är så jävla bra tillsammans helt enkelt! haha. lite udda dock, men det är väl alltid bra? vi är vi och det är det jag älskar. tack för en underbar kväll och johanna - jag hatar att se dig få massa skit när du gör allt för att alla andra ska få ha det kul. du är inte värd skiten, nu hade vi tur och fick ihop pengar och din moster förstod. vi klarar allt tillsammans och det vet du. finns alltid här.

idag när vi vaknade städade vi och sedan åkte vi till sundbyberg och åt på donken. big mac & co - fan vad gott! haha. sen mådde man genast lite bättre, får jag lov att säga. där efter tog johanna tåget hem och vi andra tog bussen till hallonbergen och sedan åkte vi därifrån till ulriksdal. där sa jag hejdå pusspuss till bella & malin och gick hem. tog ett bad och nu sitter jag här och mår jättebra! känns bra faktiskt. haha.

<3 <3


om en stund kommer min moster och kusin hit, så ska vi äta middag och så. men jag tror bara jag ska sitta här och glo. haha. vet inte riktigt om jag orkar vara social. men det visar sig.

skriver mera senare!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0