fuck off

det kommer stunder helt plötsligt, från ingenstans, då jag faller, faller tills jag hamnar på botten. jag tror det är när jag slappnar av, glömmer allt plugg, glömmer alla krav jag ständigt har på mig och bara andas, bara är. tårarna kommer, ångesten kommer, paniken kommer. men det är skönt, skönt att gråta ut. då känns det lättare att gå vidare sen, även fast det smärtar något otroligt att ha så ont.

något att vara glad över är att det snart är lov! och på fredag kommer malin, aka sjäälis, ottosson hit, från lilla söta ronneby. jag längtar något otroligt måste jag säga. det var typ över ett och ett halvt år sen vi sågs sist och fan, det är inte okej! jag älskar dig, soulmate <3

egentligen borde jag sova för längesen, ska upp 06.45. fyfan! jag kommer aldrig palla, mitt humör kommer vara långt nere i underjorden, men ah. sånt man får ta. får väl se när jag kommer i säng, lär väl bli om en timme eller två, eller tre. beror på när FITTIGA LILLA JAG SOMNAR.

nej, jag känner att jag kommer glida in på fel spår om jag skriver vidare och jag orkar inte det. jag vill inte deppa, jag vill inte vara nedstämd. nu är vi glada. (för det är ju så lätt..)

hör av mig i morgon!

pussinuss

  <3    'i need love, seriously'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0