from the bottom of my soul

nu har jag ställt klockan på 06.50. blä - jag som förväntade mig sovmorgon i morgon (också). men icke, så blir det inte. haha. skall vara i huddinge vid halv nio tiden och möta denise där. sen ska vi fixa och dona lite med det ena och det andra.
jag hoppas att det går bra, annars vet jag inte var jag tar vägen. jag klarar inte av en motgång till. men fan, jag kan inte ha oturen den här gången, det går bara inte. håll en tumme, snälla?

jag är verkligen helt beroende av mcfly och sugarplum fairy just nu. det är i stort sett det enda jag spelar om dagarna. haha, okej och lite miss li, lite breaking benjamin, lite westlife, lite timo, lite skillet och väldigt lite kent. kolla min last fm, så förstår ni vad jag snackar om. haha.

jag tänkte faktiskt snart gå och lägga mig. jag är inte alls trött, men jag måste försöka slappna av om jag ens ska ha någon chans till att komma upp i morgon. suck. det var längesen jag kände mig utvilad, när ska jag få känna så igen? blä. måste jag sova i flera dagar i sträck då eller?

wellwell.
uppdaterar mera i morgon antingen innan jag åker hemifrån eller när jag kommer till plugget.

sovgott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0