finding beauty in negative spaces

nu har jag precis ätit middag och fan vad gott det var! det var en jättegod köttgryta och ris, som kenneth brukar göra ibland, och det är jättegott verkligen! så nu sitter jag här och är proppmätt. höh.

för någon timme sen satt jag och klippte ur alla artiklar från alla de irländska tidningarna jag och molly köpte dagen efter westlifes konsert på croke park, och satte in dem i min pärmen. så nu har den blivit ännu tjockare! (79 sidor!) haha! fan vad nördig jag känner mig. men ändå, det är något roligt att sysselsätta sig med när man inte har annat för sig och ännu roligare att kunna spara det och kolla tillbaka längre fram i livet. äh!
jag vill ha dvdn, nu! jag orkar inte vänta vänta tills 24e november, det är alldeles för långt kvar! ska bli helt underbart att få återuppleva den kvällen igen, bästa kvällen i mitt liv. 82.300 personer <3 ah! jag ryser av att bara tänka tillbaka.


<3

nu ska jag hitta någonting annat roligt att sysselsätta mig med, vad är frågan? aja. vi får se vad det blir. lär väl städa eller något. haha. no life!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0