emma mohlén..

.. yeah! emma mohlén - det är jag det. apropå mitt efternamn, jag vet inte hur många gånger jag har diskuterat med folk om att jag gillar det! haha. jag är faktiskt ganska stolt över det. mamma heter ju inte samma sak som mig, utan jag har pappas efternamn, så vi brukar tjafsa (på skoj!) om att hon tycker att jag ska byta. men nix - lilla söta mamma det kan du glömma! mohlén äger ju blommengren totalt. haha!

sen jag skrev sist har jag varit ute med hunden, tvättat håret, fotat, ätit nudlar och druckit en älskvärd redbull, eller två. haha. alltså, jag måste snart in på avvänjning tror jag, haha. äh, än är det inte riktigt så illa, men ändå. det är fan inte bra någonstans att dricka så många som jag gör. jag fungerar bara inte utan en iskall redbull på morgonen, så är det! mums!

jag älskar att vara ensam hemma såhär på dagarna. frihet säger jag bara! jag har alltid bra musik på som strömmar på högsta volym ur högtalarna, jag skuttar runt som en liten apa, sjunger, fotar och gör whatever jag vill, bara är allmänt konstig liksom. haha, fan jag älskar det! jag tror aldrig jag kommer hitta någon som vill bo med mig, inte om jag håller på såhär. haha. det gör jag i och för sig inte när folk ser men ändå! *blinkblink*

förlåt för att alla bilder jag lägger upp jämt är så lika varandra, men det blir lätt så, tyvärr. haha. sen är det väl så att jag inte kan välja någon enstaka att lägga upp utan lägger upp allihopa. haha äh! ni får blunda om ni tycker det blir tråkigt!

åhå, jag skulle vilja fota någon, någongång. fast det vore som roligast när det är fint och varmt ute, men i och för sig så kan man få jättefina höstbilder nu. någon som skulle vilja ställa upp? vet att johanna, min babe, är sugen på det! vi får se till att göra det någondag nu snart. jag vill fota! haha, abstines eller vad. 
fast jag skulle faktiskt också vilja bli fotad någongång, men isåfall måste det vara av någon jag känner, annars blir det bara hemskt och jobbigt att stå framför kameran. hihi.
 

<3 <3 <3 <3 <3 <3

nu ska jag hitta något spel att spela och sjunga med i musiken, glöm inte att kolla min lastfm, så ni hänger med i svängarna. höh. äh, är faktiskt fortfarande beroende av mcfly och sugarplum fairy!

skriver mera senare, antar jag, bloggnörd som jag är.

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Denise

jaaag vill, jag har letat efter nån som vill göra det med mig! Eller nej det har jag itne, men jag har tänkt att jag skA ^^

2008-10-13 @ 20:52:28
URL: http://turnar0und.blogg.se/
Postat av: mulin

jag villde fota dig :)

2008-10-13 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0