duktig på att sova!

jajjamensan, det är jag det! duktig som fan på att sova, haha. jag klev upp för ungefär tjugo minuter sen.. och somnade redan vid två tiden. mamma har försökt väcka mig sen tolvtiden, men det enda jag kommer ihåg av det är hennes röst som säger vad klockan är. haha, först var den tolv, sen ett, sen halv tre? då reagerade jag och hoppade upp ur sängen. haha! nu är hela dagen borta typ. men det gör i och för sig ingenting, har inte direkt någon lust att gå ut i det här vädret ändå..
fyfan vad tråkigt det är med regn och blåst! jag vil ha sol och blå himmel, så man kan gå ut och gå en promenad iallafall, det vill man fan inte nu. usch.

får se vad som händer senare idag. någonting kanske det blir? eller så sitter jag här och ugglar hela dagen och kvällen, just nu är det inte emot mig. haha. är sjukt seg i hela kroppen. förresten, ögat känns lite bättre, men det smärtar fortfarande när jag blinkar - men jag pallar fan inte åka till ögonakuten för det. kommer vara massa kö, så kommer dom säkerligen inte kunna göra någonting åt det heller. blä. får beslutsångest, wellwell. får se vad mamma tycker lite senare idag.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0