don't wake us up

jag vaknade vid ett tiden av att mammsen kom in och försökte få liv i mig. jag satte på tv:n och började kolla på sjukhuset som går på trean. haha! jag älskar såna program, jag förstår inte varför, men det gör jag. kan kolla på liknande program om och om igen, tröttnar inte. ge mig tv4 fakta <3  haha. jag låg och kollade på det i en och en halv timme, sen fick jag även frukost på sängen av mammsen! haha, världens bästa mamma eller vad?

nu har jag duschat och ska börja göra mig i ordning. får se vad som händer ikväll. hoppas det blir något roligt iallafall, jag behöver ha kul..



<3

i still miss you, as if you were dead.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är vacker!

2008-10-11 @ 15:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0