done

nu är det nästan obehagligt rent i mitt rum. haha. jag har städat och städat och städat i över en timme nu, men äntligen är jag klar! har städat i ordning i garderoben, damsugit, bäddat sängen, torkat rent barbordet och alla hyllor, torkat spegeln! ja, fixat och donat med allt helt enkelt! alltid lika skönt när det är klart. känns så jävla bra och man trivs verkligen nu. haha. inte ofta, eller jo. på något sätt är det mycket mysigare när det är stökigt, mer hemtrevligt. men i morgon ser det väl lika förjävligt ut igen.. brukar vara så.


rentochfint!

nu måste jag börja skriva på historian, innan klockan blir alldeles för mycket! min lunch och frukost idag har bestått av en tunbrödsmacka med smör och två extra stora redbull. gud vad jag är hälsosam, eller inte. denise - rehab eller vad säger du? haha.

later, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0