det som var du & jag

jag sitter här med ljus tända och lyssnar på musik. ovanligt va? icke sa nicke. haha! en av världens finaste låtar måste fan vara "kent - duett" så jävla vacker. texten, musik, allt. "så gled vi in i minnet, gömda längst bak, det som var du & jag"  har ni inte hört den förr, så lovar jag er att ni har missat något, så lyssna här vettja.

jag har precis redigerat klart lite bilder. måste säga att jag blev jättenöjd, men dom är väldigt lika de andra jag la upp för några dagar sen. det är lite trist, men men. fantasin flödar fast i samma tema, skit samma. någon dag lär jag väl få något annat i skallen.  
jag måste verkligen köpa mer minne till datorn, den blir seg som tusan när jag öppnar ps och det tar typ hundra år att öppna en bild, men men. jag fyller ju år snart, får önska mig det då, just nu räcker pengarna inte till.

sen jag skrev sist har jag hunnit med väldigt mycket. badat, fotat, skrivit mera på min artikel, ätit middag och bara suttit här och degat. trevligt, trevligt. haha. vilket liv man har. herregud. men äsch, jag ska ta tag i det, någongång, någon dag, något år.

snart ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på efterlyst hade jag tänkt mig. slänger upp de bilder jag blev mest nöjd med här. kommentera gärna! det är kul att höra vad folk tycker, negativ och positiv kritik. inte för negativ bara. höh!


<3
 <3 <3
<3 <3


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0