can't get any better

ny dag och nya tag! woho! igår kväll svullade vi en jävla massa popcorn, kollade på "morgan påhlsson" men den laggade så vi gav upp, gjorde oss ordning för sängen och satte på ett avsnitt av morden i midsommer, som vi båda gillar som fan! hih. äntligen någon som ser det braiga i det. vi somnde rätt snabbt och vaknade av att klockan ringde klockan elva, trodde vi ja. inatt ställde man ju tydligen om klockan, så den var ju bara tio, men men. att tjäna en extra timme gör inget!

nu har vi precis ätit frukost och så. ska väl färga sjäälis hår snart och sen så småning om ska vi väl bege oss in mot stan. vi ska se "låt den rätte komma in" på bio vid halv sju tiden! den verkar jättejättebra, så det får vi hoppas.

jag skriver mera senare!

puss så länge


Kommentarer
Postat av: DENISE

Hej Emma!

Du har inte svarat på mitt sms.

Och det är ganska brottom faktiskt, vi lyckades få tag på en lokal på fredag. Vi har fixat en som kan hyra åt oss och allting, allt vi behöver veta vilka som är beredda att lägga 250 kronor så att vi kan få den här roliga kvällen.



Man får bjuda 8 stycken personer var, nu är det mest tjejer vore roligt med lite killar också!



Svara mig så snabbt du kan, innan tisdag!!

2008-10-26 @ 18:58:08
URL: http://ribqa.blogg.se/
Postat av: DENISE

Eller svara mig om vilka du vill bjuda innan tisdag och om du är på eller inte ikväll eller imorgon bitti.. (Imorgon ska vi hyra) ta också reda på om bella är på, jag har tyvärr inte hennes nummer!

2008-10-26 @ 18:59:42
URL: http://ribqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0