bring danger

godmorgon, godmorgon.
jag är så jävla trött, vill bara lägga mig ner, sluta ögonen och somna om igen. somnade till two and a half men igår, mycket skönt. haha duktiga emma som har lärt sig att ställa in sleeping timer på tv, så den stängs av automatiskt.

idag har jag två lektioner - naturkunskap och mediekommunikation. jag hoppas dagen går fort, jag har verkligen ingen ork alls. jag hoppas även att vi får tillbaka våra prov på naturkunskapen så man får se hur det gick förra veckan! håll en tumme!

nu måste jag gå och ta någonting att dricka, sen ska jag väl dra mig ner mot bussen om en kvart. idag lämnar jag allt hemma, tar mig själv och går. så jävla skönt att inte ha någon väska eller så att bära på. jag är slö - och apropå det, så måste jag sätta igång att träna snart igen. men fan, finns ingen tid och skiten bara forstätter hända.

jag drömde om operationen inatt. jag vill inte vara vaken. blä. droga ner mig, annars gör jag det själv innan jag kommer dit! jag lovar.

aja. måste kila.
jag ser fram emot en stor andreakram, älskling, i'll attack you. hih

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0