blogg.se in my..

ibland blir jag riktigt ledsen på blogg.se, får jag lov att säga, som igår kväll! jag hade värsta inlägget på g, men så fungerade det såklart inte att logga in. jag blev jättearg, haha. när man vill skriva som helst så fungerar det inte. men det kanske är så det är? äh, jag antar att det är smällar man får ta. jag är inte arg längre, haha. isåfall skulle jag nog strejka med bloggandet eller någonting.

just nu sitter jag i skolan och har journalistik. jag tror inte jag har vaknat riktigt än, haha. trots att jag druckit en iskall och underbar energidryck. pff.
jag är dock istort sätt klar med watergate artikeln, jag ska bara sammanfatta lite kort om andra liknande händelser, sen ska jag visa lars och se om han har några synpunkter, som jag kan göra bättre osv! jag satsar verkligen på mvg nu, för isåfall får jag det i slutbetyg och det vore ju lagom underbart!

jag ska förhoppningsvis köpa jackan jag sa att jag hittade igår när jag och bella var och kollade runt på stan. hoppas, hoppas, hoppas att pengarna kommer in idag, för jag vill verkligen köpa den.
den är i storlek 34, så lite stor är den. iallafall i armarna och på längden, men med tanke på att det är en vinterjacka, så är det väl bara skönt? jag tror det, faktiskt. kan inte göra så mycket annat åt saken, för den producerades inte i storlek 32, så jag får överleva. visst jag kan ju strunta i att köpa den, men icke! det var den alldeles för skön för! haha.

nej, nu ska jag återgå till watergate.
skriver mer senare.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0