blä

för ett tag sen hade jag ju nervryckingar i mitt högra öga, som vägrade upphöra. det höll på i ungefär två och en halv vecka, men nu har det övergått i smärta istället. någonting måste ju för fan vara fel? gör ont varje gång jag blinkar och det känns ungefär som ett blåmärke, men ändå inte. jag kan inte beskriva hur det känns, det är bara helt sjukt. känns det inte bättre i morgon blir det till att åka till ögonakuten. woho vad kul! 

aja. skulle bara skriva och tycka lite synd om mig själv.

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Molly

usch, du får smsa mej sen imorgon och söga hur det gick, om ni åker.. usch usch :/

2008-10-04 @ 21:37:32
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0