big city dream

haha! mitt förra inlägg är ju bara så underbart skrivet! ojoj vad glad jag var, eller inte. stog verkligen och skrek i vardagsrummet att jag ville döda dom. haha. men ni kan vara lugna - jag är betydligt gladare nu, men dessvärre betydligt tröttade än förrut. haha! så går det!
kvällen blev väldigt trevlig trots allt pluggande och detta är tack vare några enskilda människor. tack säger jag bara! det är konstigt hur vissa människor kan få en så jävla glad, på ett sånt där speciellt sätt, som inte många kan liksom. underbart är det.

historian är inte hundra procent klar, men det sista får jag fixa klart med i morgon för snart tänkte jag ta och lägga mig i sängen och glo på tv. har sjukligt ont i huvudet också, tror jag suttit här för länge. haha. inget ovanligt dock. haha.

blir ingen skola för min del i morgon, ser till att skriva klart (läs: om) watergate artikeln, plugga på medie kommunikations provet och gör klart historian hemma istället. känns mycket mycket bättre. bjuder på en jävligt snygg bild jag fotade idag när jag och molly var ute en sväng. jag älskar den!


<3

just det att hon inte har någon mun på bilden, säger mig som har fotat bilden så himla mycket, det är en väldigt viktig detalj. de som drabbades av idiotfittorna och fick sitta i koncentrationsläger hade ingenting att säga till om, deras röst blev inte hörd, för för nazisterna var de var inte människor, utan de var något omänskligt som kunde behandlas hur som helst. usch, nej jag blir bara arg när jag tänker på skiten. jag hatar den här världen. blä.

skriver i morgon när jag vaknar.

puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0