bärbar

nu är jag vaken! ihi. duktigt va? blev inte allt för sent iallafall. jag ställde klockan på 10.30, men sen ställde jag om den till 11.00, orkade verkligen inte gå upp första gången klockan ringde. hih.
nu har jag snott mammas och kenneths bärbara dator och ligger i sängen. rambo ligger brevid mig och snarkar så sött. fan! han är slöare än mig, nästan iallafall. jag andas inte utan dig bästa vän. <3

jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra idag. jag måste börja skriva på min watergate artikel, i journalistiken, iallafall. det är det enda jag vet. sen kanske malin kommer hit och sover ikväll, men vi får se. måste kanske gå på lektionen i morgon bitti. men det visar sig, bestämmer jag lite senare.

innan jag sätter igång med artikelskrivandet, ska jag ligga här och vakna till liv lite till. inte för att jag gör det, men ändå.

uppdaterar senare.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0