äntligen

phew, nu är det lugnt och skönt här hemma! haha. när jag hoppade av bussen i agnesberg vid halv sex tiden mötte jag mamma, linus och linnea - mina sötnosar! sen har jag och linnea busat gärnet i över en timme. haha, är fan helt slut nu efter det, och dessutom så suger huvudvärken all kraft ur mig. blä.
jävla ögonfittläkare. mamma har ring runt hela jävla dagen och inte en endaste avdelning har fått in min remiss, och ingen vet någonting om hur lång tid allt ska ta. fan, läkaren jag träffade på akuten sa att det skulle gå fort eftersom det var såpass allvarligt, men tjena. idioter. snart skär jag ut era jävla ögon, då ska ni få känna på smärta!

dagen spenderades med lisa och det var mycket trevligt får jag lov att säga. vi gick mest runt och kollade affärer och promenerade ute i det trevliga regnet. blä. men det var trevligt att träffas iallafall, inte ofta vi ses liksom! så tack lisa för en trevlig dag! <3

nu har kenneth och molly åkt iväg för att köpa middag på grekiska kolgrillsbaren! så jävla gott. ska äta sovlaki med pommes, mums säger jag bara!

har inte mycket mer att skriva förtillfället.

i'll be back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0