Vilken sida vaknade jag på egentligen?

Godkväll eller något. Just nu sitter jag här och diggar och sjunger högt som fan med till Mcfly's - Bubble wrap. En helt otroligt bra låt med en grymt fin text. Man blir hur sprallig som helst, haha.

Dagen har varit mycket bra, även fast torsdag är min helvetesdag när det gäller skolan, haha. Varit mycket snack med rektorn, mentor och lärare men den har trots det varit trevlig. Alla lärare är så snälla och idag har jag fått höra en massa roliga saker om mig som elev. Barbro tyckte till exempel att jag var en bra elev, en bra förebild för alla de andra. Ni anar inte hur glad man blir inombords när man får höra sånt. Haha, kanske var det som gjorde min dag? Vem vet, sen fick jag höra en himla massa om hur bra mitt historia arbete var, igen. Haha, han kommer nog aldrig sluta tjata om det. Men äsch, jag ska väl bara vara glad att det har satt spår i hans hjärna?

Jag har skrattat åt allt och alla idag. Jag förstår inte på vilken sida jag vaknade egentligen. Nu på eftermiddagen när vi hade engelska spårade jag ur totalt flera jävla gånger. Tyckte allt var roligt, precis allt. Antar att sömnbristen gör en tokig? Jag skyller på det iallafall, blir bäst så.

Nu har jag precis lagt upp mitt svenska arbete på tick-tack, eller arbete och arbete, var en liten uppgift där man skulle skriva ett dagboksinlägg från en av karaktärerna i boken vi läst. Var rätt svår och jag vet inte alls om jag har gjort rätt, men jag tyckte jag fick till det rätt bra iallafall. Skrev en kommentar med uppgiften att hon fick skicka tillbaka den med kommentar på vad jag kunde förändra och förbättra, så det får vi hoppas att hon gör. Jag vill verkligen nå ett högt betyg. Jag nöjer mig inte med VG, inte när jag en gång haft MVG. Isch, jag måste nästan sluta ha så höga krav på mig själv..

Nu ska jag försöka ta mig an mediekommunikations uppgiften till i morgon, hur de nu ska gå. Har ingen som helst aning om vad man ska göra.. men äsch, det visar sig.

Uppdaterar kanske senare, får se hur jag känner då. Annars hörs vi i morgon!


<3
 <3 <3  


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0