Upptäcka världen

Klockan har precis passerat halv två och här Emmuut. Kvällen har varit väldigt rolig trots att vi inte har gjort ett skit. Vi var i stan vid sex tiden och sen dess har vi lyckats spendera timmarna så de gått jävligt fort. Men jag förstår verkligen inte hur? Haha. Vi har umgåtts med dryga människor, varit på donken x 2, promenerat runt halva stan, skrattat, sjungt "Your Biggest Fan" om och om igen och kört namnleken ett X antal gånger.  Att vi stött på Adam Tensta är också värt att nämnas. WOW VAD COOLT eller inte. Haha. Och justja, så var vi i Ropsten också och skrattade tills tårarna sprutade. Det var mycket trevligt. Där hittade vi även ett spöktåg som vi åkte, men inte åkte med. Det var porrigt, där vill man ha tända ljus och ha sex. Det var vad vi kom fram till, trotts att det var ett spöktåg? Äsch. Fantasi har vi gott om iallafall.

Jag orkar verkligen inte skriva mer, haha. Uppdaterar i morgon istället. Men tack för att ni finns, Bella, Malin & Sofie. Ni förgyller min värld. Jag älskar er <3

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0