Trött

Nu har jag nyss duschat och tagit mig en sväng till affären för att köpa två redbull samt prata med Älskling i telefonen. En redbull dricker jag just nu och en måste jag ha för att överhuvudtaget orka vakna i morgon. Haha. Härligt beroende, eller inte. Oekominiskt och ohälsosamt, men vafan! Man lever bara en gång.
Dagen har varit väldigt trevligt trots detta pissväder. Regn, regn, regn och ännu mera regn. Jag hade mina väldigt trasiga skor på mig och det resulterade i att jag fick gå i dyngsura skor hela dagen. Ej trevligt. Men man lär sig väl av sina misstag? Eller inte.

Alltså jag orkar inte skriva? Ni får ursäkta mig, men mer än så blir det inte skriver förtillfället. Haha.

En halv puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0