Toffelsten

Jag har nyss varit ute på ett litet miniäventyr. Bella, min älskling, åkte förbi här och eftersom det inte gick att prata i telefon på tåget eftersom det bara hackade hela tiden, bad jag henne hoppa av i Ulriksdal. Så gick jag ned och träffade henne en sväng. Det är helt otroligt jävla kallt och ändå inte det inte minus grader än. Urk.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, Bella. Du är en av de få som verkligen bryr sig och som verkligen förstår dig på mig. Jag hade aldrig klarat skolan om inte du var där vid min sida varje dag och stöttade mig.


<3

Jag älskar dig, Bellda min vän. <3

Kommentarer
Postat av: bellda

aaw Emma älskling :D <3

du är den jag seriöst förlitar mig mest på, som du säger skolan skulle inte funka utan dig heller. du finns alltid där med dina stöttande ord! och jag är evigt tacksam att jag har dig vid min sida, föralltid! jag helt enkelt älskar dig min Emma <3

2008-11-17 @ 21:42:37
Postat av: Jonna

Och jag älskar er och skulle aldrig klara mig utan er!! Ni e mitt allt <3



Haha skoja, men ville bara skriva att ni är söta :)

2008-11-18 @ 22:07:19
URL: http://jatteroligblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0