Something I love

Suck, pust och stön. Jag är trött och för ovanlighetens skull (eller inte) så har jag ont i huvudet. Hela dagen idag har jag haft Foto B och det har varit grymt kul, men dock väldigt segt. Har inte hunnit göra speciellt mycket mer än att gå igenom kursen, men i princip allt som har med fotografisk bild att göra, roar mig så jag klagar inte.
I morgon ska vi ut och fota porträtt bilder vid slussen, ska bli rent ut sagt skitkul! Vi ska fota med någon kamera så man får fram diabilder. Heter det så? Haha. Iallafall, jätteroligt ska det bli. Vi får se hur det går om någon frivillig rolig människa har lust att ställa upp på att vara framför kameran.

Snart kommer Malin hit. Eller ja, om en halvtimme lite drygt. Vi ska ut och fota en sväng och sen ska vi hem hit och ta det lugnt bara. Tror jag? Haha. Jag vet ju hur vi är, ta det lugnt är nog inte våran starka sida. Men det gör ingenting! Puss på det!

Äsch. Jag skriver mera senare ikväll och förhoppningsvis har jag lite tjusiga bilder att lägga upp då ocks! Åh, nästan så jag får abstinens, jag vill fota, fota, fota! Haha. Skadad? - Bara lite.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0