Saw V

Jag måste säga att jag inte tycker att Saw V var så värst bra. Den var faktiskt rejält jävla seg och ah, nej. Den var inte alls i samma nivå som de andra. Men men, vi hade det mysigt ändå. Och det är väl det som räknas? Haha. Lite roligt att Adam Tensta kommer in på samma bio som oss. Ofta liksom? Hur stor är chansen. Först träffade vi på honom igår på tunnelbanan och idag på bion. Jag tror han förföljer oss. Japp. De tror vi allt.

Jag vet inte alls hur jag ska göra i morgon, om jag ska gå till skolan eller inte. Vi har bara svenska och det känns så jävla värdelöst att gå dit när jag inte ens mår hundra procent bra. Sen ska vi ha boksamtal också, men jag har inte läst/lyssnat klart på min bok. Så det går ju typ inte. Men jag får se hur det blir. Det visar sig ju.

Orkar fortfarande inte skriva. Var fan har min skrivlust tagit vägen? Försvunnit totalt. Suck.

Äsch. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0